fredag 2. november 2007

Oppladning til fest!

Hei igjen!

Jeg er nå her enda, selv om jeg ikke får bekreftet min e-post til administrasjonen.

Var i grendehuset i Hoston i går, der satte vi opp Ellens 4H oppgave. Oppgaven har vært Trampe, kaninen, og han har overnattet i "Hostohuset" i natt. Dommerne som skal vurdere oppgaven starter på dagen i dag.

Og i kveld skal vi på Høstfesten i Hoston 4H! Kaken, en karamellkake i langforma er straks ferdigstekt... jepp, tok den ut av ovnen i skrivende stund. Da er det bare Karamellkrem på toppen som står igjen. Det skal være en kake pr. familie.

Dette er en happening i grenda, de fleste kommer. 4H medlemmene lager sketsjer og underholdning, og loddsalg hører med. Skal skaffe tre gevinster i ettermiddag til det formålet. Jeg skal likevel handle inn til helga i dag, og hente et par gjester.

Jeg tok bilder fra rommet med mange flotte oppstilte oppgaver, men dette er som dere vet, ikke min pc, så jeg vil ikke administrere den for mye, derfor må dere vente på bilder.

Nå skal jeg gjemme bakeren og bloggeren en stund, og se om ryddedama er å få tak i ;o)


Mona

Ingen kommentarer: