onsdag 9. januar 2008

Rådyrbukken "min"

Dette er fra gammelbloggen min, men jeg tror det var en av de merkeligste og mest spesielle opplevelsene fra fjoråret og av alle opplevelser i det hele tatt. Det var i juni 2007. Og den ligger på det ekstra albumet i galleriet på hjemmesiden. Jeg fikk ikke lastet den ned hit så det blir en URL , og teksten jeg skrev er under her:


http://s211.photobucket.com/albums/bb5/saintmarie_album/?action=view&current=113ba4d8.flv


DAGENS OPPLEVELSE!Denne opplevelsen må jo bare deles med alle. Jeg kan ikke påberope meg kvalitetsfilming, men opplevelsen er i alle fall filmet. Jeg var forundret over hvor nærme bukken kom, fem steg unna meg... og at hundene var rolige var enda merkeligere. Men de var påvirket av at bukken kom mot dem av seg selv. Tilslutt klarer ikke Buffy mer og hopper frem, da våknet bukken, og filmingen ble vanskeligr, for hundene ble urolige, i alle fall Buffy som pistrer, man skal ikke vente annet av henne, Arkus har mer erfaring. Moro var det uansett!


Mona

1 kommentar:

Anonym sa...

wow... bra kustus på bikkjene søsters! Utrolig situasjon!