mandag 3. mars 2008

I dag

Har ryddesjau på soverommet på mørkloftet, og du verden, jeg tror det bor en hamster i meg, og de jeg har rundt meg også... Ikke mathamstring akkurat, men ting og tang! Det skal bli godt å få plass til nytt rot, hmm...(?)

Jaja, været forandrer seg hvert fem-minutt i dag. Og bare mens jeg lastet inn snøbildene, så kom sola, og det fører til kontraster. Så min dokumentasjon på været i dag, ble fotografert over en periode, jeg kunne jo ikke lyve å si at vi bare har snøvær.

Jeg skulle blogge, og tittet ut av vinduet:


Bestemte meg for å fotografere ut av vinduet også, og der kom jaggu Ellen fra skolen:

Sånn så det ut over Groeggen Nordre(nabogården) akkurat da:

Og fem minutter etterpå så det ut sånn:


Og ut vinduet fra samme stol i tv-stua som i sted, ble lyset sånn:

Ellen syntes værguden var urettferdig, når han slo på lyset, og laget oppholds, akkurat etter at hun var kommet inn.

Nå gjenstår det å se om Anders har med noe spennende hjem på tilhengeren etter turen til Rindal i dag, gammel Lynxen var med bort...

Dessuten skulle han finne på noe til middag, så vi får se hva det blir.

Mona

Ingen kommentarer: