søndag 2. mars 2008

Trening på Torshus

Var på trening på Torshus i går. Ellen trente på å gå fra skritt og direkte i galopp på Katja, videre rygge beint bakover uten at Katja vrir baken til siden. Senere komme i galopp, gjøre holdt, rygge og rett i galopp. De var riktig så flinke. Noen fordelsvendinger prøvde de også.

Tupsi startet med en leierunde for å bli kjent i hallen. Leif longerte litt, så satte Ingebrigt seg opp i salen, og skrittet rundt, med vendinger. Så longerte Leif med Ingebrigt i salen, i trav. Senere koplet han av longeringslinja og Ingebrigt travet på egen hånd. Det gikk kjempebra! Så optimismen råder. Hengerpåstigning går også bra.


Jeg har fått en del spørsmål om hva Tupsis farge heter, og har kommet til kort. Hun er jo palomino og hvit. Jeg fikk svaret i går; Palomino Tobiano! Eksklusivt fargenavn...


Jeg glemte selvfølgelig fotoapparatet. Men i stedet har jeg tatt bilde av salongbordet jeg fikk fra min mamma og pappa da jeg var på Steinkjer:

Bordet passet kjempefint hos oss, og det er hardført og trenger ingen duk! Supert for ei husmor som meg...


Ellers har Kitti blitt rolig, og nyter livet i gyngestolen med sin voksende mage:



Mona

Ingen kommentarer: