tirsdag 20. januar 2009

Dette ble melankolsk tror jeg...

Er så utrolig lei av vinterværet, fra snøstorm og mengder snø, til grått og holke, og nå er det vind, vind, vind...
Aller mest går det på at jeg blir så umotivert til å trene hest. Vinden gjør dem urolige, og så er det ustabilt underlag for meg å gå på pga glatta, kombinasjonen hest med uro og dårligfotfeste er ikke noe særlig. Jeg blir anspent, og overfører det til hesten i stedet for å roe den...

Jaja, ikke mye å gjøre med, vi får se om motivasjonen kommer likevel.

Jeg så en stor klar stjerne stupe i går kveld, trodde nesten det var nordstjernen som døde, men det var det vel ikke. Ønsket meg tre ting i hvertfall, tør jo ikke la være ;-)

Og nå kom veterinæren, en kalv bæsjer blod, ikke trivelig nei, håper veterinæren kan hjelpe. Går ut nå jeg...

Mona

Ingen kommentarer: