lørdag 7. februar 2009

Award og utfordring

Først vil jeg takke Litt om alt for en koselig award, jeg setter utrolig pris på at jeg har noen faste lesere, og faktisk nye venner her i bloggverdenen, bare det å bli husket på er stort. Men å få en award er ekstra stort. Tusen takk, og stor klem til Litt om alt!

Og så skal denne awarden sendes videre til fem bloggere, og jeg gir dem videre til begge Ellinors blogger, Silvferräfvens og Gammaldags mat. Sistnevnte er helt ny förstås, men jeg synes det skal bli spennende å følge den :-) Og så vil jeg gi den til enda en nykommer: Embla selvsagt! (Godjenta til Ellen, står hun her å sier :-) ) Det blir spennende å følge med om det blir valper nå. Jeg er også veldig glad i å se på de flotte fotoene Michele i Rocky Mountain Retreat deler med oss. Bloggen er dedisert til hennes tvillingsøster, de hadde en tung barndom. Og Michele har virkelig plager, men hun er tapper og god. Til sist men ikke minst(men mulig utenfor reglementet) vil jeg gi awarden tilbake til Litt om alt(lenket til ovenfor), fordi hun skriver så lett og godt om oppturer og nedturer, ALLTID med glimt i øyet!(OG denne gangen kan hun gi den til noen andre ;-) )



Så fikk jeg en utfordring fra Ellinor(Silvferräfvens): Finn bilde nr 6 i en mappe, og det ble fra den siste bildemappa mi. Det er et bilde tatt med mobilen fra fylkesveien og opp mot gården, vår er lengst til høyre, bildet er redigert med automatisk funksjon på dataen: Jeg utfordrer herved Per-Kaare til å finne bilde nr 6 i en bildemappe, Ellinor skrev at det ikke var noe med hvilken mappe.

Mona

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk, så god du er :)
For en koselig kveld dette har vært!
KLEM

Anonym sa...

Hærlig bilde av flott natur.

Michele sa...

Thank you... you are very kind in saying such nice things.
Hugs to you, my friend!♥