tirsdag 31. mars 2009

Skulle gjort litt forskjellig men...

Data'n går varm... hva skal man finne på da? Vasker klær, rydder klær, setter på oppvaskmaskina, rydder kopper, men... Har fikset litt på forsiden på hjemmesiden, bare sånn med PhotScapebilder.

Og så legger jeg Dråpe her, kattungen som var igjen her utover sommeren, før det _plutselig_ dukket opp et par trivelige ungdommer som ville ta vare på henne. Og Ellen glemmer aldri sine dyr, jeg mener, vi glemmer ikke vi heller, men Ellen legger trykk på det, og VIL besøke. Og jeg har lovt det, siden Dråpe reiste, men det har ikke blitt. Vi har laget oss ærend dit også, hente et hundebur som de lånte. De ville returnere det, men vi skulle jo besøke Dråpe likevel. Men har det blitt noe av det? Mamma har alltid så mye annet... Men nå må vi snart!

Ellers, formen kjennes litt bedre, stemmen er litt mindre hes, men jeg kjenner at det skal lite til, så jeg lystrer ;o)

Har litt forskjellig jeg skulle gjort, men jeg tør ikke presse meg, hverken fysisk eller psykisk, men etter Påske, DA skal Mona være på høyden igjen(hvis ikke før) :oD

OPTIMIST, det er meg det ;o)

Mona

2 kommentarer:

Maud sa...

Hej Mona! Moro att se att du lagt in länk till mig. Tack!
Jag sitter och försöker lära mig Photoscape och så där lätt är det inte. Men man får vara stönig så går det väl till slut. Alltid knepigt med nytt program.
Hälsningar Maud

GÅRDSLIVBLOGG sa...

Ja, men det hjelper å leke seg frem ;o)