torsdag 2. april 2009

Enda en dag på hell

Og sånn går nå dagene. Fikk drasset liket til tannlegen i dag. Null hull. :o)

Ellers? Fant den trojanske hesten back door versjon på Ellen sin pc, har ordnet opp i det. Fikk en liten mistanke om at det kunne være noe, siden en av hennes venner klaget over at pc'n sendte diverse i hytt og pine. Ikke bra. Det smitter.
Men jeg snoket og snirklet det til, så nå har hun nystelt pc. Og vår har også fått en indre overhaling. Begge med diskfragmentering i tillegg. Nystelte PC'r til Påske, det er da noe det også.
Og så skal jeg fortelle en hemmelighet, jeg har alle nisser og julepynten stående på stua som vi ikke bruker til daglig. Alt står klart til å legges i kassene, men har ikke kommet lenger. Må vel prøve å få overtalt dem til å hoppe ned i kassene og ta med seg pynten. Slik at kyllingene kan få luftet seg litt snart :o)
Mona

4 kommentarer:

Litt om alt sa...

Flink jente, null hull :)

Greit å vite at virus er borte. Liker ikke sånne ting, og kan ikke for mitt bare liv forstå hva slags glede noen har med å lage sånt noe????

Sett noen gule fjør på nissene så blir det påskepynt ;)

Klems

Maud sa...

Hej Mona! Såg du i min blogg att jag hade en länk till virusborttagningsverktyg.Jag laddade ner den och det kan användas flera gånger. Ladda ner den. Kan vara bra att ha ett sånt i sin dator så slipper man leta efter hjälp när man redan fått viruset.
Hälsningar Maud

Maud sa...

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=ad724ae0-e72d-4f54-9ab3-75b8eb148356&displaylang=en
Här har du länken direkt till nerladdning. Spara den andra länken också, den kan vara bra att ha. Där kan man ju välja olika verktyg.
Hälsningar Maud

GÅRDSLIVBLOGG sa...

Tusen takk Maud, det var virkelig snilt av deg, jeg kjører scanning med det nå! :-)