torsdag 9. april 2009

Vårfølelse

Flere ord til ettertanke:
Olav Austvik

I dag har jeg gått til Hoston i finværet igjen, det er så befriende å kjenne kroppen fungere, like viktig er det for meg å kjenne på dette ute, i frisk luft. Treningsstudioer, med vinduer og speil, er ikke noe for meg. Men man må finne sin måte, det viktigste er jo at man får lyst til å røre seg.

Og så fikk jeg litt arbeidslyst her ute, satt med en kaffekopp på verandaen, og da jeg gikk dit så jeg grønne spirer i bedene. Liljer, tulipaner og krokus vil opp og frem :-)

Jeg fikk virkelig lyst til å hjelpe dem frem, så jeg fikk fylt en trillebår med rask som jeg beskyttet bedene med i høst, pluss raket litt like fremfor huset her.

"D e myttji som kjæm fram når snø'n fersvinn!" Spesielt for oss som er dyreeiere...

Hundegården røper sine skjulte "skatter" for tiden også, så hver dag er det liksom en god del mer å fjerne enn det hundene etterlater seg på et døgn ;o)

Påskeklem fra Mona

Ingen kommentarer: