fredag 8. februar 2008

Hest og hund

Hadde hjelp til Tupsi i går kveld, nå MÅ hun på henger, og jeg har jo ikke jobbet med det. Tupsi kom på hengeren, etter sånn ca to og en halv time... Og Kjetil kjente ikke utålmodighet sa han.
Konklusjonen ble at jeg må øve nå. Tupsi er så mild og snill, og jeg har ikke brukt mye press på henne, men respekten for mennesker er ikke stor nok, det positive er at ingen kan ha vært ubehagelig mot henne ;-)

Ellers reiser Buffy på hotellopphold med Balder i helga. Luksus for hunder? ;-)
De skal vises frem for et titalls eksteriørdommere på søndag, anledningen er en dommerkonferanse. Og det skal forhåpentligvis ble mer jevn dømming av elghundrasene.

Buffy og Balder møter tre hvite til på Gradermoen, hvor begivenhetene finner sted. Og jeg bøyer meg i støvet for Tone og Jan Egil som er ildsjeler for rasen og reiser hele veien ned, og bruker frihelga si på dette. De kommer hit på tidlig-ettermiddagen og henter Buffy, mens BB skal være hos oss.

Reneste Disney-stil dette, voksne to- og firebente på hotellweekend mens yngre to- og firebente blir hjemme :-)

Og vi har IPT helg!

Mona

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara människor:)) Blir kul att höra sen hur det gick på hotellweekenden!

Kram Ellinor