lørdag 9. februar 2008

Tupsi og hengeren


I dag gikk Tupsi på hengeren etter ti min. Da fikk hun jackpot i form av kraftfor inni hengeren. Vi leide henne av, og hun gikk frivillig på igjen, bare å peke :-)!

Vi skal gjenta dette i kveld også, og ta oss god tid i morgen tidlig, før vi kjører 2,1 mil ned til Torshus og ridehallen. På den turen skal vi stoppe og gi litt godt flere ganger, slik at turen blir hyggelig for våre damer på fire ben.


Når vi forhåpentligvis har kommet vel ned til Torshus, er det westerntrening for tur. Jeg gleder meg til å se hvordan vi klarer oss.



Men her er det strålende sol så jeg skal ta BB og Arkus med på tur. Disse to fungerer fint sammen uten annet enn vennskap, men jeg har hørt at Balder ikke gir opp Buffy på hotellrommet, selv om hun har vært tydelig avvisende ;-D



Mona

Ingen kommentarer: