tirsdag 10. juni 2008

Velkommen :-)

I dag har vi vært 28 personer samtidig i stabburet. Har hatt en studiegruppe med folk som er interesserte i "Inn på tunet" på besøk. De var her en times tid og drakk kaffe med vafler og egg-grøt. Det er mye igjen, så her er det bare å komme på kaffe, velkommen :-) Forøvrig er det spennende å få besøk, og det var trivelig!









Har ryddet vekk mange av stolene, men det er fremdeles mange sitteplasser igjen. Og man pynter med det man finner. Her er det lite blomstring i bedene for tiden, mye er bare knopper, mens resten er vissent. Men man får da til buketter av lite hvis man ikke er kresen. Og i stabburet synes jeg det passer best med selvplukket :-)
Og så synes jeg amyrillyssen, (skrives det slik? :-/ ), måtte foreviges, den blomstrer da innimellom, og er en av få inneplanter som overlever hos meg:

Mona

2 kommentarer:

Anonym sa...

For et kjempekoselig stabbur:))
Herlig nostalgisk.

Men du...den Amaryllisen...er ikke den litt ute o kjøre?? er juni nå!

Ha en flott helg!!

Trultemor;)

GÅRDSLIVBLOGG sa...

Takk Trultemor :-)

Den er vel egentlig litt julegreie ja, men den har forskøvet seg litt år etter år, for et par år siden blomstret den i påska. Jeg lagrer den sikkert ikke riktig rett, men for meg er det stort at den lever ;-)

God helg til deg også!

Mona