tirsdag 8. juli 2008

Musikk jeg liker akkurat nå!

Litt om alt videreutfordret meg på hvilke sanger jeg liker best akkurat nå, uansett sjanger. Og jeg er enspora for tiden, har vært det noen måneder nå, uansett hva jeg setter på så kommer jeg tilbake til disse (og jeg spiller stort sett bare i bilen):

Nr 1:Rodeo
Nr 2:Wrapped up in you
Nr 3:Two pina coladas
Nr 4:Two of a kind, workin' on a full house
Nr 5:Friends in low places

Alle med Garth Brooks...

Altså, med stor cowboybil, en seks meter lang Chevrolet Silverado, og hestehenger, så blir det rimelig blodharry med den musikken. Spesielt når cowboyhatten også kommer på i tillegg...
;-)
Men jeg er ikke en skapharry som mange andre, jeg er stolt av å være harry. For ordens skyld, jeg er ingen harryhandler.

Ellers liker jeg mye forskjellig musikk egentlig. Humøret bestemmer det for det meste :-)

Mona

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er lov å like det en vil og det går jo gjerne i perioder.
Kjekt med MP3 spiller og nedlasting, da slipper en hele album men kan ta enkletmelodier. Det passer meg.
Tror du er tøff med cowboyhatt også jeg ;-)