onsdag 9. juli 2008

Pauseprat


Tenkte jeg skulle ri en tur i dag også, men bestemte meg for å se om regnet farer forbi først.

Begynner å tenke på avreise nå, og så er jeg på Lapphaugen Turiststasjon i morgen ettermiddag forhåpentligvis. Kjører hjemmefra kl. 04.15 AM, da er jeg ikke mye til "kar" ;-)... Og er hjemme igjen søndag kveld. Ellen er jo allerede enda lenger nord, men de kommer ned og møter meg i morgen. Så får Anders og Ingebrigt passe alle firbente hjemme.


Jeg har prøvd å pinge det nest siste blogginnlegget på Dagbladet.no flere ganger, men det skjer ingenting, tar de bare i mot alle innlegg fra den ene siden av saken? I såfall blir det jo enda mindre troverdig det som publiseres i media, hvis journalistene sensurerer det som ikke passer deres overbevisning.(Men ingen bombe det heller...)


Jaja, verden er korrupt, sånn er det bare, og media har mere makt en noen annen instans.


Ha noen koselige dager og slapp av som pusene der oppe.


(Jeg ville vært en elsket gårdskatt i mitt neste liv, hvis jeg fikk velge. Fritt til å jakte og kose meg ute i godvær og varme, og ligge varmt og lunt og få maten servert på late og kalde dager ;-) )


Mona

Ingen kommentarer: