mandag 29. desember 2008

Lucky Luke

Dette er litt av en kar, sånne liker jeg ;-) Jeg slår meg sammen med han og får støv utenfor hodet i stedet for inni, for...

Jeg har støv på hjernen... altså ikke noen vaskoman nei, men det må være støv der, jeg forsøker å blåse det vekk, slik at jeg får erta i gang... ahh... altså, når jeg skal prøve å få cella i gang på ting jeg ikke har rutine på, da begynner jeg til å med å rydde... Junioren etterlyst skylapper for meg, slik at jeg beholdt konsentrasjonen mot papirene...

Jaja, skal fortsette i morgen, i kveld skal jeg være sjåfør, bringing og henting, det er fest i Skaun, og dit skal eldste avkom.

Og så har jeg begynt å titte på facebook, har visst hatt navnet der siden juni -07. Om jeg blir gammel der gjenstår å se, men noen kjente og mindre kjente navn så jeg der.Men all tid på nettet føles som stjålet tid... ;-)

Mona

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har å gjøre du.
Hvis du ser inn til SOLbloggen nå så har Jettegryta en fin søknad.....tenkte på deg med en gang.
Klem

GÅRDSLIVBLOGG sa...

Jeg har lest blogginnlegget hennes og merket meg linken. Hun høres jo ut som en jente/dame som passer inn her ja. :-)

Klem