torsdag 4. desember 2008

Mest hest

Som jeg sa, enkelte venner har god fornøyelse med å synge velseblakken i mitt nærvær, tror dere ikke Ellinor hadde lastet den på bloggen, hrmf... Neida, jeg sitter å smiler. Skal høre den når jeg er alene. Jeg hørte gamle svarten å så bilder, men når øynene blir blanke og man svelger en ektra gang av det, ja da er det ikke verd å utfordre skjebnen :-)

Ellers er det full rulle i dag også, skal longere min kjære Tupsi, kloppeti klopp ;-) All denne longereingen er en måte å bygge kondisjon og muskler på, så blir det enklere med rytter. Tupsi er egentlig snill, men hun sier fra når det er tungt eller noe som trykker, jeg synes ikke det er feil, vil ikke ha en lobotomert hest. Og jeg tror faktisk at Tupsi blir mer villig hvis øvelsene er enklere å gjennomføre.

Så er det dags å shine overflaten i hiet da, og hente kursmateriell samt handle litt, skal ha studiering om dyrevelferd her i kveld.

See you later alligators!

Mona

3 kommentarer:

Anonym sa...

He,he :)
Med sånne venner..... *ler*
Klem

Anonym sa...

Jag har något svagt minne av ett norskt ordsrpåk "du lyt tåla det sa Blessomen"eller nåt sånt:D (Vem var den där Blessomen?.. det har jag glömt..)

Kram från Värmlands djupa skogar:)

GÅRDSLIVBLOGG sa...

Den kommer jeg ikke på Ellinor, men det er noe som heter "Er du med på leken, får du tåle steken", og det kan vel også passe her ;-)