søndag 10. mai 2009

Hva skal man si til dette da?

http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1321867.ece

Jeg er målløs, kommer ikke på noe passende å si. Hva feiler disse unge menneskene som kan gjøre noe sånt da? Jeg tror bøter og fengselsstraff er sånn omtrent like effektivt som om man skulle straffe en hund med bøter og fengselsstraff...

Og så blir jeg nokså opprådd av å lese kommentarer under saken, gav opp etter sånn ca fire, men ble ganske oppgitt over noe der også. Og bare gadd ikke lese flere. Lenge siden jeg sluttet å lese på kommentarfelt i til avisartikler egentlig, det er lite givende, og veldig betenkelig, og setter i gang tankespinn jeg bare ikke vil bruke tid på.

Mona

2 kommentarer:

Litt om alt sa...

Vet du, det er ikke godt å skrive noe fornuftig, for jeg blir bare sint. Og forbannet!
De som gjør noe sånt er sosialt avstumpet, og mangler enhver evne til å føle empati for noe eller noen. Det verste er at sånne IKKE har mareritt om natten, slik som vi andre får.
For mye krigsspill på pc'en??

Ellinor sa...

Å så ledsen jag blir när jag läser tidningsartikeln:(
Såg precis en dokumentär på TV från Asien, hur de slaktar hundar och äter dem. Det är en sak att de äter just hundar, men de har absolut ingen empati att behandla djuren väl före slakten eller under slakten heller..