mandag 26. oktober 2009

Elg, hund, hest, bjørn

Må laste opp bildene midt på ja ser jeg, å ha skriften på siden funker ikke som dere ser på forrige innlegg, selv om forhåndvisningen ser helt grei ut..., og redigeringen fungerer i hvertfall ikke som den skal, det vil rett og slett ikke! Nok om det.

Lørdag var Arkus og Anders sin dag, de fikk tak i kalven jaktlaget de hospiterte hos manglet på kvoten sin. Artig, men dessverre var det ingen skikkelig stålos. Arkus er imidlertid sju og et halvt år, så han har jo sine erfaringer nå. Han fant nå elgene og fikk dem på skytter.

Ellen og Baikita har gjort fremskritt igjen, de hoppet 60 cm nå, vi skulle begynt å sette opp en bane, ikke bare et enkelthinder. Dette var lørdag, i går laget Ellen en enkel trailbane inspirert av Roffe, med bom for sidepass, ryggebommer, en firkant for presisjonsvending, bro, pressening, slangemønster mellom kjegler(syrekanner her...) flytting av et longeringstau mel. to tønner og bommer for å forsere.Baikita og Ellen klarte dette med glans, noen få bilder fikk jeg:
Skulle stoppe på broa, men fører var litt sen, Baikita stopper på beskjed hun! :o))

Pressenning var ikke nooe å bekymre seg for! (Her må Tupsi bli tryggere...)



I vendefirkanten(husker ikke hva hinderet heter), gikk bra!



Ellers har dagene vært fine, fint vær ennå også, slå den! Fikk en e-post fra bror Bjørnar angående "warning" skilt. Jeg leste ikke godt nok, og kommenterte deretter først, (silly cow), men så leste jeg en gang til, og da måtte jeg le! han skrev jo LES NØYE! ;o)
Mona på en mandag

Ingen kommentarer: