mandag 21. januar 2008

Helga


Noen dager siden forrige innlegg nå, først vil jeg si: Gratulerer med dagen til Broder'n!
Vi har hatt en trivelig helg med Ronald på besøk. Så nå har Findus, over her, blitt nordmann. På lørdag var vi med på flytting av rein, de skulle på nye beitemarker. Fra sommer- til vinterbeite tror jeg, men det er ikke godt å si midt i januar. I alle fall, her er reinen samlet og klar til å springe på biler:



Og her slippes de ut til mere mat:



Det var skikkelig snødrev der oppe. verst på Nerskogen, jeg måtte stoppe bilen flere ganger fordi jeg ikke kunne se meteren foran meg. Men det er godt å være ute en stund uansett. Det skal visst kjøres rein til helgen også.

Ellers hadde vi trivelige kvelder, hvor også Kristin og Tone tok turen til oss.

Mona

Ingen kommentarer: