tirsdag 19. februar 2008

Er på Steinkjer

Heisann!

Kjørte til Steinkjer i går ettermiddag, og blogger litt fra mine foreldres PC. Barna har med hver sin, og har kjøpt seg spill på opphørssalg i dag. Vi har shoppet, mormor hadde spanderbuksene på. Og vi har besøkt oldemor. Laget middag og spiste hos oldemor. Ellen og jeg har sett "SOS Svartskjær" på kino, en severdig familefilm for de som har barn i riktig alder. (Jeg fikk så lyst til å kjøre båt på sjøen igjen, det er årevis siden sist). Ingebrigt vil på kino i morgen og se en annen film, og håper å få med en kompis.

Dessuten blir det nok besøk i Dampsaga Bad i morgen med meg og barna. Onkel Bjørnar med familie kommer også, og i alle fall Edel og Bjørnar blir med oss i bassenget.

Anders er hjemme og flytter kumøkk fra en kjeller til en annen, har blitt fullt hjemme. Drittjobben må gjøres mens det er mildvær, for ellers bare fryser både utstyr, vann og dritt ;-) Han passer alle dyrene også da. Og sjekker mail for meg...

Ellers hadde Ellinor en artikkel om klikkermetoden for skolebarn, og det i norsk skole, i bloggen sin. Det funker jo på delfin, hund, hest osv så hvorfor ikke på barn? Og ikke minst menn?! ;0D (Oi, kanskje jeg ikke får komme hjem nå...)

Mona

Ingen kommentarer: