fredag 11. april 2008

Leserinnlegg og litt til

I dag reiser jeg på Representantskapsmøte for Norske Elghundklubbers Forbund, jeg er heldig, siden reisen går på litt under en og en halv time. Avlsutvalgene skal ha egne møter, og Ellinor kommer opp til Trøndelag, hun sitter forhåpentligvis på flyet i skrivende stund. Det skal blir trivelig :-)

Ellers skal jeg fli det verste ut av bilen og pakke klær osv.



Jeg sendte snøskuter-innlegget til meldal.no og så får vi se om det blir reaksjoner. Kanskje jeg sender det til Adressa også, vi får se.

Men her er : Refleksjoner om rekreasjonskjøring med motorkjøretøy


Jeg må legge til at rådyrbukken på bildet sto lenge i den svingen på skutersporet og kikket oppover, det var som den tenkte: "Søren å, sporet går jo rett opp i gårdsplassen", og så valgte den tryggheten i skogen...

Mona

Ingen kommentarer: