tirsdag 16. september 2008

Award fra Monika

Denne awarden har jeg fått fra Monika, hennes blogg er lenket til venstre her. Det var kjempetrivelig overaskelse å komme hjem til. Tusen takk Monika. Klem til deg. Jeg lese din blogg jeg også :-)
This award is from Monika, her blog is linked at left in my blog. It was i wonderful surprice to come home to. Thank you very much Monika. A hug for you. I must read your blog to :-)
Og så forsto jeg det som at jeg skal dele den ut til sju jeg også.
As I understud I have to give it to seven bloggers.
Det får bli, it has to be:
Monika (gård og fine bilder, kreativ)(farm, nice pictures, creative)
Litt om alt (koselig lesning, fine bilder, kreativ)(nice reading, nice pictures, creative)
Silvferräfven (jakt, hunder og interessante artikler)(hunting, dogs and interesting articles)
Kubonden (gård, fine bilder)(farm, nice pictures)
Hjortefot (jakt og enda mere jakt)(hunting and more hunting)
Heimdal (gård, hage, fine bilder)(farm, yard and nice pictures)
Rocky Mountain Retreat (nydelige naturbilder)(wonderful pictures of the nature)
Alle er lenket i margen min :-) They are all linked in the left of my blog :-)
Mona

4 kommentarer:

Anonym sa...

Næmmen,..Tusen takk :)
Setter veldig pris på det!Klem

Michele sa...

Oh I thank you so kindly for the wonderful award... you make me so happy!! I often come by to see your blog but it's sad that I cannot read it but I look at the beautiful photos and the beautiful people!!! It still will not stop me from visiting you!!
Thank you so very much for giving me the award!!
~Michele~
Mountain Retreat

Anonym sa...

Se innom meg du også...Lite oppfinnsomt kanskje, men sånn er det nå engang, så...
Klem

Marie sa...

Tusen, tusen takk!