onsdag 28. januar 2009

Arkus og Embla

Har sett på dogwebs innavlsberegning på Arkus og Embla. Og de har 3,6, mens jeg får 0,8.

Dogweb regner imidlertid "Mangler" som hunder og fordeler på hannhund og tispe. Da blir det mange av de samme på 5. generasjon. Hvorfor står det "Mangler"? Hvorfor kunne de ikke la det være hull i stamtavla? Det er det på jämt ser jeg.

Uansett, jeg har bedt om full stamtavle fra Leif, han har jo allerede beregnet det, men det er artig for meg å ha det uansett.

P.g.a. at jeg skulle se etter reg.nr til Embla gikk jeg inn på hjemmesiden hennes, og da måtte jeg titte på nyheter, og tenk, hun har fått blogg! http://kvithunden.blogspot.com/

Hun er selvsagt lagt til blogger jeg følger her nede til venstre i margen, håper det er greit? :-)

Mona

1 kommentar:

Michele sa...

Hello! How are you? Just checking to see you are doing well. Thinking about you!
((Hugs))